zondag 24 juli 2011

I hope you've found the peace you where looking for...

Photobucket

Grijsgedraait heb ik ze, haar CD's 'Frank' en 'Back To Black', en de DVD "I Told You I Was Trouble'. Hopend op nog zeker 10 nieuwe albums, hoorde ik gisteren, net toen ik een zwarte eyeliner wing zette, dat soul zangeres Amy Winehouse dood in haar appartement in London gevonden was...
Goed, hier was stiekem wel een beetje het wachten op, maar toch kwam het nog als een schok. Dat aparte gevoel wanneer een celeb overlijdt... En helemaal een jonge vrouw (27 jaren jong) met zo ongelovelijk veel talent en een dijk van een stem! Eeuwig zonde... I hope you've found the peace you where looking for, Amy... We truly had a blast!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

R.I.P

5 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ben ook groot fan van de muziek van Amy Winehouse en ik hoopte ook dat ze nog heel lang muziek zou blijven maken. Ik vond haar stijl helemaal niets, het was mij te extravagant en niet helemaal mijn ding. Ik vond haar te laatste tijd ook echt steeds slechter gaan uitzien en ik had wel verwacht dat zij niet lang meer zou leven. Toch kwam ook het nieuws voor mij als een schok. Haar muziek zal ik in ieder geval nog erg vaak luisteren.

Alyssa zei

Het is eeuwig zonder dat een talent als Amy verloren gaat aan drugs. Ik heb er geen woorden voor.

Noelle zei

Het was inderdaad geen verrassing dat het voorbij was, maar het is altijd zo zonde van het talent. Zoveel hulp heeft ze gehad en ze heeft het echt geprobeerd om af te kicken maar drug addiction is gewoon een ziekte die moeilijk te verslaan is..

beautyforgirls zei

Ik was geen fan van haar, maar ik vind het wel heel zonde. Ze kon goed zingen en nog zo jong.
Liefs, xxxx

Maud zei

Ik hoorde het toen ik op vakantie was, ik heb echt een traantje moeten wegpinken.. Ik vind Amy's muziek zo gaaf en had ook gehoopt nog veel langer en meer van haar talent te mogen genieten. Zo zonde en triest dat ze zo jong is overleden.