dinsdag 4 oktober 2011

LOTD: Bronzy Coppers (+ outfit!)

Photobucket

Af en toe kun je kleuren in je hoofd hebben die je persee wilt gaan gebruiken in je look van die dag. Dat had ik vandaag! Ik wilde graag een bronzy bruine look maken met koper-accenten. And so it happend! Alleen door het donkere, bewolkte weer wilden de foto's niet heel erg vlotten. Veel was bewogen, overbelicht, onderbelicht. ARGHH! Mochten jullie nog goede tips hebben voor het fotograferen van een (oog-)look, dan zijn die meer dan welkom! Anyways, hier is de look en als extra'tje heb ik er vandaag weer een outfit bijgedaan. Enjoy!!


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Wat heb ik gebruikt?
Gezicht:
- Maybelline Dream Satin Liquid Foundation in Nude
- Maybelline SuperStay 24h concealer in Medium
- Rimmel London Stay Matte Pressed Powder in Silky Beige
- Catrice Definition Bronzer ('Bohemia' LE)
- MAC powderblush in Mocha

Ogen:
- Urban Decay Primer Potion in 'Eden'
- Catrice Eyebrow Set (lichtste kleur)
- MAC 'Shroom' e/s als highlighter onder de wenkbrauw + in de binnenste ooghoeken
- 28 Metallic Stones Palette (licht beige/bruin over het hele bewegende ooglid, één tint (bruin/rood) donkerder in de outer-v (en onderste wimperrand), bruin-brons-goudachtige kleur in de crease)
- MAC 'Copper Sparkle' pigment in het midden van het bewegende ooglid
- Urban Decay 24/7 Glide On Pencil in 'Zero'
- L'Oréal Volume Million Lashes Extra Black mascara
- Catrice Gelliner in 'Sherlock & Khaki Holmes'

Lippen:
- MAC Viva Glam Gaga2 lipstick
- GOSH '03' Light 'n Shine Lipglaze

Als parfum draag ik vandaag 'Ricci Ricci' van Nina Ricci.

Photobucket

Photobucket
Excusez voor de twee kinnen. :P

Ik ben helemaal dol op mijn nieuwe blousje van spijkerstof! Ik kocht 'm vorige week bij de H&M voor €19,95. Hij staat zo lekker nonchalant, en past eigenlijk overal op en bij. Ik heb 'm ook al op een zwarte skinny gedragen met een wit hemdje eronder. Ik draag 'm vooral los, dat vind ik net wat leuker dan vast geklikt. De ronde wollige sjaal is ook nieuw en ook al favoriet! Ik kocht 'm bij de Hema, vorige week zaterdag, toen ik terug kwam uit Afrika. Heerlijk dat het weer ietsje herfstiger wordt, nu kan ik 'm weer om. :P Het rokje is van de H&M, net als het hemdje en het riempje. De schoenen zijn van ?!? en écht afgedragen, maar ze zitten zo lekker! De legging is van de Steps (de ultieme legging, is dat!).

Ik vind het geheel lekker herfstig en op en top cozy. Een comfy outfit voor een drukke werkdag! :)
Een hele fijne dag, ladies!

Wat voor make-up / outfit dragen jullie vandaag?

12 opmerkingen:

beautyforgirls zei

Ik vind je outfit erg leuk. Wat een mooie ooglook, die koper kleur staat je onwijs leuk.
Liefs, xxx

Germa zei

Mooie ooglook en een leuke outfit! Frustrerend is het als je foto's niet lukken! Ik heb er zelf ook wel eens last van, volgens mij ligt het echt aan het licht. Mijn camera wil dan ook niet scherpstellen.

Unknown zei

Mooie kleurencombi heb je gebruikt voor je ooglook. Leuke outfit ook.

Anne zei

Heel mooie look meid, en ook super toffe outfit. Die sjaal van HEMA heb ik ook, die was maar €5 dacht ik <3 xx

Luna zei

ik vind het wel een leuke outfit maar ik heb miss lipgloss precies in dezelfde outfit gezien dus ik vind het nageaapt.

Morgaine zei

Heerlijke outfit en wat doet koper/brons het toch altijd mooi bij blauwe kijkers! Heel er geslaagd!!

Jorna zei

@Luna: Hahaha, meen je dat serieus? Dat is mij dan ontgaan. Dit is namelijk echt mijn stijltje, misschien is die hetzelfde als van Cynthia. Jammer dat je dat direct bestempeld als na-aperij..

Unknown zei

Staat je erg mooi! Goede combinatie!

Charlotte zei

superleuk!
staat je goed.

x

Laura zei

Mooi zeg! Ik vind brons en koper best lastige kleuren om te gebruiken, maar het staat wel goed bij blauwe ogen, dus misschien moet ik er ook maar weer eens wat mee proberen. Leuke outfit ook!

Jorna zei

@Laura; Dat vind ik ook altijd! Totdat ik de laatste tijd steeds prachtige looks tegenkwam, online, met brons en koper-tinten. En toen dacht ik; let's just give it a try again. ;) Thanks!

Evelien zei

Erg mooie ooglook. Ik ben dol op bronze tinten. Die sjaal die je om hebt, heb ik toevallig vandaag ook gekocht in dezelfde kleur nog wel :)

X