vrijdag 28 oktober 2011

Rimmel London 'Lasting Finish Lipstick by Kate'

Photobucket

Net als op de Big City Life palettes van Catrice, maakte ik ook al een tijdje run op de nieuwe Rimmel London lipsticks die samen met Kate Moss zijn ontwikkeld. Kate Moss werkt al 10 jaar voor Rimmel, en om deze verjaardag te vieren, brengt Rimmel een nieuwe lijn lipsticks uit, geinspireerd door Kate's favoriete kleuren (in totaal zijn er 12 kleuren verkrijgbaar). Ik wist na het zien van artikelen, reviews en swatches dat ik nummer 01 en nummer 03 zou gaan scoren. Toen ik de stander in de winkel zag, heb ik niet eens de dop eraf gehad, maar ze, hup!, in het mandje gedaan. Haha! Gisteren kon ik mijn geluk niet op, en lagen de lipsticks EINDELIJK in de winkel! Lees snel verder...

Photobucket

Photobucket

Photobucket
De herkenbare Rimmel-kroontjes in de dop

Photobucket

De lipsticks zitten in een mat zwarte huls met glanzende details en Kate's handtekening op de dop in het rood. Chique! Ik had het zelf nog mooier gevonden als de huls wat zwaarder aan zou voelen, nog wat meer dat luxe-idee. Maar goed, dat is misschien wat muggenzifterij. De Lasting Finish lipsticks zijn volgens Rimmel lekker romig, langhoudend en bevatten lichtreflecterende pigmenten. Kleur nummer 01 is een prachtige rood die volgens Kate 'dé perfect rode lipstick' is. Een prachtige felle rode lipstick die gewoon inderdaad perfect is! Nummer 03 is voor Kate de ultieme nude-kleur die perfect bij haar huidskleur past. Both very pretty!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

In eerste instantie dacht ik dat de rode kleur vrij donker zou zijn, maar na het swatches kwam ik daar direct op terug. Ook zo benieuwd naar de swatches? Let's have a look!

Photobucket
03 & 01

Photobucket
Mijn lippen met niks erop

Photobucket
03

Photobucket
01

Oooooh... SO PRETTY! De kleuren brengen romig aan en blijven inderdaad lekker lang zitten (nummer 01 stained zelfs een beetje na het eraf halen!). Ze voelen prettig zacht aan op je lippen, maar niet met dat 'het-glijdt-eraf-gevoel'. En de geur... Oh that brings back memories! Samen met mijn mama kocht ik ooit eens een Rimmel lipstick in 'Coffee Shimmer (die wordt nog steeds verkocht!)'. Er zat eens een klein testertje van de lipstick in een magazine, en we waren beide hooked aan de kleur en lekkere geur. Voor mij een dikke + dat deze lipstick net zo ruikt! Er zit overigens geen smaak aan de lipstick (nog een pluspunt!). Verder zit er een mooie glans op mijn lippen wanneer ik deze lipstick draag. Niet té, maar wel mooi aanwezig. I like!
Nummer 03 is niet helemaal nude voor mij, al komt het goed in de buurt. Ik zie het meer als een prachtige neutrale lipstick die overal bij zal passen (knalogen, neutrale look of smokey eyes). Ik kan niet kiezen welke ik mooier vind, en ik ben heel erg aangenaam verrast door de pigmentatie en het draagcomfort. You goooo Rimmel!!

De Rimmel London Lasting Finish Lipstick by Kate is verkrijgbaar in 12 kleurtjes en ze kosten €9,49 per stuk. Een prima prijs voor een hele mooie en fijne lipstick!

Heb jij al een LSFL by Kate gescoort? Ben je het nog van plan?

Let op: Vanmiddag komt er een winactie online waarbij je kans maakt op een splintertje nieuwe Lasting Finish Lipstick by Kate in kleur 03 (de nudekleur dus!)!!! Houd Fabulously-Beautiful in de gaten!!!

8 opmerkingen:

Fashionisaparty.com (Suz) zei

ik vind ze heel mooi!

Unknown zei

Wat een mooie kleuren. Ze staan je allebei heel erg mooi. Ze hebben ook echt een mooie finish.

Nicole zei

hele mooie lipsticks, staan je ook echt heel mooi allebij :)

beautyforgirls zei

Die rode heb ik ook gehaald, i love it <3
Liefs, xxx

Moniek zei

I like! Ben er erg benieuwd naar, ze zien er inderdaad lekker romig uit.

Jorna zei

De winactie staat online!! :)

Germa zei

03 is echt super geweldig! Mooie lipsticks.

Unknown zei

Ik vind ze erg mooi.. Zelf heb ik nog geen lipsticks van dit merk!