woensdag 30 november 2011

I've been tagged; Happy Tag

Photobucket

Een paar dagen terug werd ik getagged door mijn oude klasgenoot, Germa, die tegenwoordig ook een super leuke beautyblog heeft. Dankjewel voor het taggen, meid! Heel lief! Vandaag is het dan tijd om onder de loep te nemen waar ik happy van wordt. Benieuwd? Lees snel verder!!


Van welke mensen om je heen word je blij?
Van mijn prachtige man. Wat ben ik blij dat ik hem 6 jaar geleden tegenkwam! We zijn nu bijna 5 jaar samen, we zijn 2 jaar verloofd geweest en in oktober waren we 1 jaar getrouwd! Ik kan me geen andere man voorstellen om mijn leven mee te delen. Lamin heeft álles! Behalve dat hij nu nog wel ergggg verrr bij me vandaan woont (Gambia, West Afrika), maar daar gaan we verandering in brengen!
Verder word ik blij van mijn familie en mijn lieve vriendinnen! Omdat mijn ouders in het buitenland wonen heb ik onwijs veel aan mijn twee lieve vriendinnen. Echt, couldn't go without them!

Photobucket
Laminnnn <3

Photobucket
Tijdens het optreden van een bandje van onze vrienden

Photobucket
Haha, na een tripje Bremen -> Primark, met mijn 2 vriendinnetjes

Van welke make-up producten word je blij?
Mooie limited kerstcollecties! Haha, zolang ik er niet voor in de rij hoef te staan, zeg maar. ;) Verder word ik heel blij van mooie nagellakjes en prachtige poeders (blushes, bronzer e.d.). Verder kan ik heeel blij worden wanneer ik een item al een poosje op het oog had, en het dan letterlijk voor mijn voeten komt te liggen. Hoera!!!

Van welke films word je blij?
Cheesy meidenfilms! Lekkere romantische comedies waar ik niet al te veel bij hoef na te denken. I just looove it! Verder ben ik gek op films over en in Afrika, animatiefilms en af en toe een arthouse-filmpje. Ik ben dol op films, al kom ik er de laatste tijd niet echt aan toe om ze te kijken... :/
Films die ik heerlijk vind: Desert Flower, The White Masai, Up, Lion King, Just Go With it, Edward Scissorhands

Van welke muziek word je blij?
Mbalakhhhhh!! De popmuziek van Gambia/Senegal, ik luister praktisch niets anders! De ritmes zijn opzwepend en vrolijk en ik word écht blij van deze muziek wanneer ik een baaldag en een rothumeur heb. Daarnaast luister ik graag naar Lady Gaga, Rihanna, Beyoncé (ik was een DIEHARD Destiny's Child fan, vroeger, haha, Beyoncé blijft mijn zwakke plek) en af en toe wat fijne minimal techno.




Van welke hobby's word je blij?
Tsja... Moet ik het nog zeggen? Beauty!! Haha! Ik vind het heerlijk om te tutten en in mijn stash te rommelen opzoek naar de producten die ik die dag wil gaan gebruiken. Ik heb mijn eigen winkeltje, waar vriendinnen ook graag in neuzen, hahaha. Lekker man. Ik hou ervan iets te kiezen te hebben.
Verder ben ik dol op reizen naar Afrika, lekker naar mijn man en ouders en heeeerlijk genieten van de cultuur (which I adorrre!) en mensen. Love it!
Verder word ik blij van koken. Ik kook graag, en vaak Afrikaans. Yes, am an African-addict. Ik kan er niks aan doen! Mijn man heeft me vele gerechten geleerd, en omdat ik eigenlijk het liefst rijst eet met Afrikaanse sauzen, moet ik het zelf wel maken (niemand anders die het voor me doet). Wanneer ik zoiets kook staan mijn vriendinnen vrij snel op de stoep om mee te eten. Heerlijk! Lekker samen van één plaat af eten 'zoals het hoort', haha. Ik kan daar zo van genieten!

Photobucket
Chicken domoda, zelf gekookt

Photobucket
Beef Chou, zelf gekookt

Ik ga niemand taggen, ik heb namelijk geen idee wie de tag al wel en nog niet heeft gehad, dus voel je je geroepen, neem deze leuke tag dan over! It'll make you happy!

7 opmerkingen:

Unknown zei

Wat super leuk om te lezen! Wat bijzonder dat je man zo ver weg woont!

*Daniëlle zei

Leuke antwoorden:D
Hoe heb je je man leren kennen? ben nieuwschierig geworden door het stukje wat je schreef over je man in afrika.

xx

Anoniem zei

Leuk om te lezen :D

Carola zei

Wat een leuke tag is dit, leuk om je antwoorden te lezen.

beautyforgirls zei

YUMYUM, dat eten ziet er heerlijk uit. Je hebt leuke vriendinnen. Leuk dat je deze tag hebt gedaan.
Liefs, xxx

Germa zei

Wat heb je hem leuk ingevuld Jorna! :-) Leuk dat je aan je spwtijd een goede vriendin hebt overgehouden. Dat heb ik met Nathalie en Margret. Doe Annemiek maar de groeten van mij!

Anne zei

Ik ben vereerd dat ik erop sta! :P Groetjes terug Germa!:)