vrijdag 2 december 2011

NOTD; O.P.I 'Bubble Bath'

Photobucket

Een kleurtje waarvan ik dacht er een mini van te hebben; OPI 'Bubble Bath'. Volgens mij is mijn naamloze OPI-mini een heel ander kleurtje, maar daarom is één van beide niet meer of minder mooi. Ik besloot twee dagen geleden weer twee nieuwe OPI-lakjes te kopen, waarvan dit één is. Een mooie nude-lak, die één van de populairste lakken van OPI zou zijn. Dit is dé perfecte lak om een fijne verzorgde look neer te zetten zonder al te veel in het oog te springen. Handig bij bijvoorbeeld sollicitaties! Benieuwd geworden naar deze OPI bestseller? Keep on reading!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

OPI's 'Bubble Bath' is een vrij sheer lakje met een nude en lichtelijk peachy tintje. Je zult, door de kleur en formule, altijd nog een beetje van de witte randjes van je nagel blijven zien. Dit houdt het ook lekker natuurlijk! Op de foto's heb ik 'Bubble Bath' in 3 laagjes opgelakt op een basecoat van Catrice (mijn Trind is overleden... :( Even nieuwe kopen binnenkort!) en met een topcoat van Rimmel London. Een heel mooi lakje, deze 'Bubble Bath'! De lak smeert heerlijk (met die fijne OPI maxi-brush!), droogt vlot en glanst zelfs zonder topcoat de pan al uit! Me likeeey!!

Houd jij van nudelakjes? Wanneer draag je ze?

10 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Ik heb hem gisteren nog gebruikt, hihi! Ik draag hem graag op mijn teennagels, ze zien er dan zo verzorgd uit. Op mijn vingernagels gebruik ik hem niet zo vaak.

Mitchin zei

Lief kleurtje! Ik vind die namen van OPI altijd zo grappig, haha =)
En jij maakt echt vet mooie collages/foto's!

Nicole zei

heel mooi lakje!
helaas staan nude kleurtje me nooit zo goed :(

Unknown zei

Mooi kleurtje! Ik hou wel van nude lakjes

Anoniem zei

Mooie kleur!

Germa zei

Prachtige kleur!

Jorna zei

@BeautyLoves; hee da's een goed idee ja, @ teennagels. Die hebben binnenkort toch weer een nieuw laagje nodig! thanks!

@Nicole: Hoezo niet? Wat jammer. Ik was altijd in de veronderstelling dat 't bij iedereen wel stond. Zo lekker gangbaar! Juiste kleur misschien nog niet gevonden?

Jorna zei

@Mitchin: Dankjewel voor het compliment!! Super lief! Ik doe mn best. ;)

beautyforgirls zei

Ik vind het echt een mooi, meisjesachtig zacht lakje.
Liefs, xxx

Valeria zei

heel mooi kleurtje