woensdag 2 november 2011

Mijn collectie: MAC Dazzleglasses

Photobucket

De allermooiste glossjes in mijn stash zijn toch wel deze schatjes van MAC; de Dazzleglasses! Prachtige, sheer-coloured, glossjes met een lange houdbaarheid, chique glazen verpakking én prachtige glittertjes! Ik heb er 7, en ik was ze eigenlijk een béétje vergeten (ik gebruik de laatste tijd vaker lipstick i.p.v gloss), tot ik gisteren weer eentje pakte en opsmeerde. Jay! Die gaan weer voor in mijn stash en huppatee; In de spotlights op Fabulously-Beautiful! Enjoy! :)

Photobucket
Rags To Riches, Baby Sparks, Smile, Internationalist, Money Honey, Funtabulous & Date Night


Photobucket


Photobucket
Rags To Riches, Money Honey, Funtabulous, Date Night, Baby Sparks, Internationalist, Smile


Photobucket
Zonder stickers is boven 'Smile' en rechtsonder 'Internationalist'

Het is alleen al een prachtig goedje zo in de huls. Eyecandy of eyecandy. Ja toch?! :) Mijn eerste Dazzleglass was 'Internationalist' die ik ooit eens voorbij had zien komen op Beautygloss.nl. De Dazzleglass die daarop volgde was 'Rags To Riches' die ik ook bij Mascha had gezien. Ik bestelde beide bij BrigettesBoutique.com, een wholesale die o.a. MAC wat goedkoper verkoopt dan in de winkel (omdat de doosjes onbreken, of de stickers). Vervolgens kocht ik mijn lievelingsgloss in London, bij de MAC counter in de Selfridges (de eerste keer in de MAC counter... Spannend!), en dat was 'Baby Sparks'. Een prachtige Dazzleglass (nog steeds mijn favoriet, maar ik ben zuinig op de laatste restjes ;))! Daarop volgen al gauw 'Money, Honey', 'Date Night', 'Funtabulous' en 'Smile' (Ik bewaar ze op de kop, vandaar dat ze er in de flesjes wat raar uitzien). I just love this sparkly goodness!

De glasses hebben een plakkerige formule (which I love! Dan blijft 'ie ook lekker lang op z'n plek), die een vrijwel kleurloze basis bevatten. In die basis zitten de glitters die de glossjes hun 'Wash Of Colour' geven. Er zit ook een andere applicator bij dan 'anders' bij MAC lipgloss; deze bevatten namelijk een kwastje met haartjes! Zo kun je de gloss heel precies aanbrengen. Lovelovelove!

Photobucket

Photobucket
(Excuses voor de lipscrub... Dat zag ik pas na de foto's...)

Swatches:
Photobucket

Photobucket
Rags To Riches, Baby Sparks, Smile, Internationalist, Money Honey, Funtabulous & Date Night

Photobucket

Prrrrrrrrrrr....! Die glittertjes!!! Ik kan er wel naar blijven kijken! :) Ik heb gelijk ook even lipswatches gemaakt. Ik heb op dit moment 10000 glitters op en rond mijn mond en mijn lippen zijn kapot (door de plakkerige gloss steeds opnieuw aan te brengen en eraf te halen), maar alles voor jullie ;).


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Het is echt #$^#@*)$=vreselijk om ze op de foto te krijgen zoals ze echt zijn. Kijk maar eens naar de hand-swatches. Zo zijn ze gewoon écht. In het echt zie je de glittertjes veel beter. :( Gelukkig krijg je zo wel een idee. Gewoon zelf even swatchen in de MAC counter dus. ;) Nogmaals sorry voor de lipscrub-restjes. Dat zag ik pas toen ik de foto's ging verwerken op de PC. Oeps! :/ En nu gaat er een hele dikke lik Rosebud Salve op mn lippen... Au! ;)

MAC Dazzleglass kosten €19,00 per stuk. Pretty pricy, maar ik ken geen andere glossjes die zo mooi zijn, en zo zwaar in kwaliteit! Echt mijn favorieten in het glitter-glossjes-spectrum. Love them!

Wat is jouw favoriete lipgloss? Heb jij ook een Dazzleglass (of meerdere)? Share!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

heel mooi allemaal :D
x

Germa zei

Oh wat heb jij er lekker veel! Ik heb internationalist (ook via BB). Money honey ziet er ook mooi uit.

Unknown zei

Erg mooi, maar te duur voor mij!

beautyforgirls zei

Toen ik laatst bij MAC aan het winkelen was zag ik ze liggen. En ik moest meteen aan jouw denken, want ik heb er heel wat op jouw blog voorbij zien komen. Wat een mooie kleuren.
Liefs, xxx

Nicole zei

ben totaal geen gloss fan (vind het altijd zo vies aanvoelen op mijn lippen :P) maar mooi zijn ze zeker wel!

Carola zei

Wat een mooie kleurtjes allemaal!

Anoniem zei

iel je lippen zijn echt heel lelijk en raar!

Laura zei

Mooi! Ik heb er eentje, Jingle Jangle. Die breng ik meestal aan over een roze lipstick. Maar mijn favo glossjes zijn de lipgelées van MAC en de liquid lipshine in de kleur Brighton Beach Peach van NYC.

Tessa zei

Ik heb er 2 en pak ze eerlijk gezegd te weinig, ze zijn wel mooi en sparkly :) Ik ga ze met de feestdagen zeker weer bovenhalen!

Moniek zei

Money Honey en Baby sparks zijn mooooi! Ik heb er nog geen een, ik draag niet zo vaak lipgloss, maar die 2 zou ik graag willen hebben ^^