woensdag 28 maart 2012

The Body Shop 'Chocomania' Collectie

Photobucket

Een collectie die even voor Valentijnsdag in de schappen van The Body Shop verscheen is de 'Chocomania'-lijn. Een collectie vol body-goodies met de geur van pure chocolade! Sounds good, doesn't it? Ik was in elk geval erg benieuwd naar de producten, zijnde een TBS-junkie. Toen ik de producten voor het eerst in hande kreeg, zette ik ze snel weer terug; 'much to foody', die geur. Een tijdje later was ik weer bij The Body Shop, en toen besloot ik in elk geval de douchegel mee te nemen, want ik vond de geur ergens toch eigenlijk ook wel lekker!. Er was een kassakoopje van de kleine bodybutter uit de Chocomania-lijn, en die nam ik voor €1,00 dan ook mee naar huis, om te testen. Benieuwd hoe ik nu denk over de producten en hoe de werking ervan is? Continue reading!

Photobucket

Photobucket

Ik heb de shower cream en de mini body butter uit de Chocomania-collectie. Verder zit er nog een lipbutter, scrub, body whip en zeep in de lijn. In de Glossybox van maart vond ik nog een mini butter uit deze lijn! Ik heb er dus nog één op voorraad. ;)
De shower cream is heel anders dan de andere shower producten die ik van The Body Shop gebruikt heb. Dat waren namelijk gels en geen creams. De douchecreme is parelmoer bruin van kleur. Ik begrijp dat het helemaal in de chocolade-trend is, maar ik blijf het apart vinden om me te wassen met een bruine douchecream (...).
Hij schuimt lekker, ruikt lekker sterk naar chocolade en maakt mijn huid schoon zonder haar uit te drogen. Prima doucheproduct dus!

Photobucket

De Chocomania Body Butter is het pareltje uit deze exclusieve collectie. Ik ben echt fan van de butters van TBS,. en sindskort manlief ook (die verslond een Aardbeien én Perzik-variant, tijdens z'n 3 maanden NL :P, en ging naar Gambia terug met 2 Aardbeien butters én een Mango butter in z'n koffer, haha!). Manlief was niet erg fan van deze chocolade-producten, 'maar voor jou is het misschien wel fijn'. Eh, ja. :P De boter is écht een boter. Lekker hard, creamy en smeltend op je huid. De Body Butters van TBS hebben verschillende structuren, als een dikke yoghurt of zoals deze boter, die 'Krrrrrgggg!' opkrult wanneer je je vinger erin doet. Lekkerrrr!
Photobucket
De nieuwe, ongebruikte boter die ik in de Glossybox vond!

Photobucket
Mijn gebruikte boter

Photobucket

Photobucket
Hmmmm!! Mjam! <3

De boter smelt echt weg op je huid. De geur is, net als de douchegel; lekkere zoete, geconcentreerde chocolade. De butter voedt mijn huid goed, maakt haar zacht en gehydrateerd. Verder blijft de heerlijke chocolade-geur lekker lang ruiken op mijn huid. Hmmmm! Echt, met de tijd heb ik deze geur veel meer weten te waarderen. Toch heb ik nog een frissere fruit-variant naast deze douchegel in de badkamer staan, voor bijvoorbeeld na het sporten, wanneer ik geen foody-geur op mijn huid wil (de TBS 'Papaya' douchegel). In case. ;) Maar een heerlijke geur voor zo'n lekkere 'pamper evening' met maskertjes, pyjama's en nagels lakken op de bank. Lekker!

De Chocomania-lijn van The Body Shop ligt nu in de schappen, maar komt (volgens mij) niet vast in het assortiment en ligt waarschijnlijk tijdelijk in de winkels. De douchegel bevat 200ml product en kost €6,00 en de Body Butter kost €15,00 voor 200ml. Opzich prima prijzen voor deze leuke, exclusieve producten. De producten zijn ook online te koop in de webshop van The Body Shop.

Houd jij van foody-geuren voor lichaamsproducten?

6 opmerkingen:

Nicole zei

Helaas werd ik zelf echt misselijk van de geur..
Had een beetje butter op mijn hand gesmeerd in de winkel en ging daarna nog naar wat andere winkels. Iedre keer als ik ook maar een beetje met mijn hand richting mijn gezicht kwam rook ik het weer en werd ik weer misselijk :P

Amy-Denise zei

Ik heb de bodybutter in full size, ben er echt gek op. Krijg maar geen genoeg van de geur!

BeautyLoves zei

Ik zou hier ook nog voor gaan! Snap wel wat je bedoelt met de kleur van de shower cream, haha :)

Josephine zei

Hmmm, de geur lijkt mij erg lekker!

Unknown zei

Ik heb de douchegel ook, maar het is echt een geur waar je van moet houden! Ik vind hem persoonlijk te sterk..

beautyforgirls zei

Ik vind de geur persoonlijk echt heel lekker, zelf heb ik de bodybutter.
Liefs, xxx