dinsdag 24 april 2012

Essence 'Fruity' Collectie (+ swatches)

Photobucket

Een paar dagen terug kon je al een FOTD zien, gemaakt met 2 lakjes van de 'Fruity'-collectie van Essence. De collectie barst van de vrolijke, fruitige pastelletjes, aardbeiengeurtjes en stukjes fruit voor een aparte nailart. In eerste instantie was ik helemaal niet wild om deze collectie, maar uiteindelijk ben ik, toegeven, écht fan! De lakjes die ik kocht zijn degene met de 'pitjes', oftewel, leuke glittertjes die je lakjes een echt 'mashed fruit'-gevoel geeft. Super leuk voor de lente en de zomer! Kijk je mee naar meer foto's en swatches?


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Zoals je kunt zien kocht ik vooral de nail-goodies. In de 'Fruity'-lijn zitten ook nog eyesoufflé's, een blush en lipbalms. Verder zitten er ook nog lakjes in de collectie zonder de pitjes en zit er een 'Sealing Topcoat' in de lijn, special om je nailart-fruity's mee vast te zetten.
Het enige jammere wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat de namen van de lakjes 'ontbreken'. Met het persbericht kwamen ze wel uit, maar ze zijn nooit op de flesjes belandt... De groen lak met spikkels heet 'One Kiwi A Day', de roze lak met spikkels heet 'Very Cherry' en de peachy lak heet 'Mashed Berries'.
Verder kocht ik ook nog een topcoat met aardbeiengeur die de naam 'Smells Like Strawberry' draagt. Hiermee tover je elke lak uit je stash om tot een lakje met een heerlijke aardbeiengeur die sowieso 2 dagen (ondanks mijn neurotische handen wassen, haha) blijft ruiken! Een heel leuk extraatje.
Photobucket

Photobucket

De lakjes dekken wonderbaarlijk goed! Ik gebruikte van de peachy en de groene lak slechts 2 laagjes voor een dekkend resultaat. Voor de roze lak gebruikte ik 3 dunne laagjes, maar met 2 ietsje dikkere laagjes zou het ook zeker moeten lukken. De fruitjes kun je opplakken met de bijgevoegde lijm, maar deze heb ik zelf niet gebruikt. Ik heb het kiwi-schijfje gewoon in de (nog licht nattige) lak geduwt (niet te hard!) en er flink veel fruit topcoat overheen gegooit. ;) Het heeft er dagen opgezeten!

As said before; Ik ben fannn!! Wanneer je nog iets op je wishlist hebt staan uit deze collectie, wees er dan snel bij want de lijn ligt slechts tijdelijk in de schappen en de displays worden al goed geplunderd! De nagellak kost €1,79 per flesje, de fruity's zijn €1,99 en voor de topcoat betaalde ik ook €1,99. Essence wordt verkocht bij de Kruidvat.

Heb jij nog iets fruitigs gescoort uit deze LE?

9 opmerkingen:

Menina zei

Heel leuk! Ik ga deze week ook een NOTD maken op mijn blog met deze lakjes.

Mitchin zei

OMG, ik moet die fruit-stickies hebben! Niet dat ik ooit zo'n nail-art ga maken. maar ze zijn zo cuuuuuute *___*

*Daniëlle zei

Ziet er mooi uit en zo leuk dat het naar aardbei ruikt:P

Tessa zei

Ik heb al spijt dat ik de fruitjes niet gekocht heb, toch wel schattig zo'n kiwitje op je nagel :d Krijg je vast veel reacties op

Josephine zei

Aaah, de nagellakjes zijn zo pretty, heel leuk met het kiwischijfje!

deijsprinses zei

Ik wil die topcoat!

BeautyLoves zei

Vind die fruitschijfjes superschattig!

beautyforgirls zei

Ik heb de andere twee lakjes hiervan gehaald. Vond het wel een leuke LE.
liefs, xxxx

Jorna zei

@Tessa: Hahah klopt, 'Echt?? EEN KIWI?!?!', mooi man. ;) Verder bleven mensen aan mn nagels ruiken tijdens het stappen. Dat was wel een beetje dubieus, hahaha!