donderdag 26 april 2012

Gorgeous Celeb; Leighton Meester

Photobucket

Sinds ik 'hooked' ben aan Gossip Girl, en al een artikel van Gorgeous Celebs besteedde aan Gossip Girl-collega Blake Lively, is het nu de beurt aan Blair, oftewel Leighton Meester, die ik zo langzamerhand nog leuker en unieker vind dan Serena. En daarnaast heeft ze natuurlijk in GG een heel goede smaak. Oooh, I love me some Chuck Bass! ;) Leighton is natuurlijk veel meer dan mevrouw Waldorf, en vandaag gaan we haar eens in de spotlight zetten! Kijk snel verder!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket

Ain't she gorgeous? Een prachtige en niet-zo'n-Hollywood-doorsnee verschijning, die Miss Meester! Naast dat ze gewoon erg mooi is, vind ik haar ook erg vermakelijk in films (o.a. Monte Carlo, Country Strong, The Roommate). Wist je trouwens dat Leighton 26 jaar is, in Texas geboren is en zelfs zingt? Ja! Via deze link kom je op YouTube terrecht, bij haar poppy-liedjes! Enjoy. ;) Ze nam zelfs een liedje op met Jenny van Gossip Girl (Taylor Momsen)!

Wat vind jij van Leighton? Hot or Not?

1 opmerking:

Unknown zei

Ik vind haar erg mooi en leuk dat ze zoveel verschillende stijlen heeft!