zondag 8 april 2012

Happy Easterrrr!!

Photobucket

Vrolijk Pasen, dames!!

Maak er twee fijne feestdagen van met je familie en natuurlijk ook met lekkere chocolade-eitjes en ontbijtjes ;) Hoe vieren jullie Pasen?
Ik ben, zoals inmiddels wel bekend, helemaal alleen... Mijn familie en man wonen in Afrika, en dus vier ik Pasen alleen. ;) Opzich geen ramp, want toen we allemaal nog in NL woonden, vierden we Pasen alleen met een lekkere ontbijttafel, beide dagen, en veul eieren! Vroeger waren we nog wel eieren aan het zoeken in de tuin, geweldig vond ik dat! En eieren schilderen. Vond ik ook zo leuk! Daarnaast hadden we eigenlijk altijd een paastak en stonden er wat kippen en mini-kuikens door het huis heen. Haha!
Nu heb ik zelf een lekker ontbijtje gemaakt (met twee eieren ;), en komt er vanavond een vriendin op de thee. En dan ga ik mezelf nu op de bank vleien met Gossip Girl, seizoen 4 én een bak vol chocolade-eitjes! Enjoy Easter, girls! ;)

Hoe vieren jullie Pasen?

1 opmerking:

Nicole zei

fijne pasen!
vier het zelf niet echt eignelijk..