maandag 16 augustus 2010

Herôme W.I.C. Nagellak '119 Honolulu'

Photobucket

Herôme's 'World Inspired Colours'-lijn bestaat uit 79(!) verschillende kleuren en elk seizoen komt er een (LE) trendlijn met seizoens kleuren. Wat zegt Herome zelf over W.I.C?

"W.I.C. is de prachtige combinatie van alle natuur, cultuur en kleurrijke steden die onze veelzijdige wereld ons biedt. Geïnspireerd door de rijkdom van de wereld, heeft elke nagellak de naam van een wereldse stad gekregen. Bekende moderne kunstenaars uit de steden Amsterdam, Valencia, Londen en Parijs hebben W.I.C. een gezicht gegeven, door prachtige portretten compleet met nagellak te schilderen. Dit geeft perfect het trendy en artistiek concept van de nagellak lijn weer.
….GET INSPIRED!"

Tijdens mijn dagje shoppen in Groningen (remember the MAC Haul? (A)) heb ik ook twee Herôme W.I.C. nagellakjes gehaald bij de Douglas.
Ik was daar toch en liep deze flesjes W.I.C. tegen het lijf! Ik heb al veel over de nagellak gelezen op verschillende beautyblogs en ze worden praktisch de hemel in geprezen! Ik wist dat de Douglas ze verkocht, maar had er niet meer bij stil gestaan. Ik kocht twee lakjes; '119 Honolulu' (waarvan vandaag een NOTD) en '133 Monte Verde' die in de LE Costa Rica-lijn van de World Inspired Colours zit van Herôme.
Het zijn daarbij ook nog eens mijn eerste Herôme producten! Ik was heel nieuwsgierig naar de lakjes en koos deze twee mooie kleuren:

Photobucket
Links '119 Honolulu' en rechts '113 Monte Verde'

Ik kreeg de lakjes mee in een mooi Herôme W.I.C. zakje van organza. Zo cute! Omdat ik 'Sold Out Forever' nog droeg, heb ik ervoor gekozen om 'Honolulu' te lakken, direct de morgen na de shopping spree.
En ik ben ONTZETTEND blij dat ik eindelijk W.I.C. lakjes heb! Wat smeert dat heerlijk! En wat een fijne substantie! Na 2 laagjes had ik een perfecte dekking en met een goede topcoat (Orly Top2Bottom) was het feest compleet.
Ik ben benieuwd naar de houdbaarheid (heb al wel een paar kleine chips doordat ik doosjes (oogschaduw) aan het open peuteren ben geweest). Maar dat is meer mijn eigen schuld. Ik ben benieuwd of 'Monte Verde' ook zijn fijn lakt en dekt!

Swatch '119 Honolulu'
Photobucket
Swatch gemaakt in natuurlijk (dag)licht.

'Honolulu' is een prachtige cream-lak. Geen shimmers, gewoon kleur! De kleur omschrijf ik zelfs als een 'stoffig blauw (dusty blue)'. Maar hij heeft ook wel iets teals of paarsigs in zich. Echt super mooi!
Ik kocht de Herôme W.I.C. lakjes voor €6,95 per stuk. Een goede prijs gezien de kwaliteit! Ik ga er zeker nog eens een paar flesjes van halen, haha!
De W.I.C lakjes zijn te koop bij de Douglas, grotere DA's, en online in de webshop van Herôme.
Een compleet overzicht van waar de W.I.C. lakjes te koop zijn vind je hier.

Heb jij al lakjes uit de populaire W.I.C-lijn? Shoot!

Geen opmerkingen: