dinsdag 17 augustus 2010

My Favourites in Bodytreats

Photobucket
Bodybutters! I LOVE IT! Ik las altijd laaiend enthousiaste berichtjes over de bodybutters van The Body Shop. Toen ik afgelopen kerst in London was met mijn mama (shopping spreeeeee!), waagde ik me eraan. Ik kocht mijn eerste TBS bodybutter; een mini uit de kerstcollectie, 'Black Velvet Apricot'. En oeh wat een genot! Wat een geur! Wat een fijne romige substantie! Oftewel; Ik was verkocht! Later heb ik nog een 'Vanilla & Nutmeg' mini gekocht in London en wat heb ik er spijt van dat ik die niet in een groot formaat meegenomen heb... Dit is echt mijn all time favourite!
Ik ben er nog steeds erg zuinig op, maar ze gaan toch wel op, nu. Ik kijk nu al uit naar de kerstlijn van TBS, haha.
Ik heb inmiddels al een aantal bodybutters. Benieuwd welke? Lees snel door!

Photobucket
TBS 'Cranberry Shimmer' (kerstcollectie), TBS 'Blueberry', Dove 'Silk Glow' Body Silk, Etos 'Guave Macadamia', TBS 'Black Velvet Apricot, TBS 'Vanilla and Nutmeg', Baratti 'Raspberry'.

Al mijn butters op een rijtje. Allemaal gebruik ik ze, ik wissel ze elke keer af. De Dove-butter en de Etos mini-butter zijn nog dicht. De Baratti butter (die ruikt écht naar van die 'Speedy' waterijsjes! Rrrr!) kreeg ik cadeau bij de Douglas in Groningen, omdat de winkel daar net geopend was (MAC!) kreeg je bij een besteding van zoveel een bodybutter. Ik mocht zelf kiezen welke en koos dit waterijs-botertje. Heerlijk in de zomer! Het is ook nog een grote pot, er zit 200ml in. Net zoveel als in een full-size TBS butter. De mini-butters van TBS bevatten 50ml. Dezelfde inhoud als de Etos mini. De 'Silk Glow' van Dove bevat 150ml.
Ik heb ook een sample gehad van de 'Sweet Lemon' body butter, voordat deze uitkwam. Dit wordt echt mijn nieuwe botertje als mijn andere producten wat meer leeg geraakt zijn, haha.

Photobucket

Photobucket
Close-up van de 'Baratti' butter. Deze is ietsje vloeibaarder dan de TBS boters.

Photobucket
Zoals je ziet, ik probeer 'Het Moment' zo lang mogelijk uit te stellen, haha!

Ik vind het de beste ontdekking ooit! Heerlijk hoe de geur van de botertjes lang na je douche nog steeds te ruiken zijn!Ik gebruikte voorheen altijd Vaseline bodylotion, maar dit is wel 10x prettiger. Vooral ook door de geur en de wat dikkere substantie. Bodybutters kun je van verschillende merken kopen.
De boter van TBS is het bekendst. Een full-size (200ml) bodybutter kost €15,00. Je doet hier erg lang mee dus opzich is het niet heel duur. Of ze de mini's het hele jaar door verkopen weet ik niet, misschien doen ze dit alleen met de LE kerstcollectie.
Vergeet ook niet bij de sale te kijken bij The Body Shop, daar staan de bodybutters nog wel eens voor 50% korting (zo kocht ik de Blueberry variant!). En dat is altijd mooi meegenomen, natuurlijk!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben echt weg van the body shop botertjes. Heerlijk gewoon. Ze zijn bijna om op te eten. Ik wou laatst een pot halen maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan. Toch ga ik er binnenkort wel 1 halen.

Liefs, xxx

Jorna zei

Same to me! Ik wilde nog langs TBS voor een butter, maar ben het vergeten....
Opzich geen ramp, deze moeten eigenlijk eerst op.