zaterdag 4 september 2010

...En we zijn weer terug in Nederland!

Daar zijn we weer!
Ik ben vannacht terug gekomen van een veel te korte vakantie naar mijn liefje, maar de plicht roept weer.
Morgen zal ik weer uitgebreid posten, maar ik wilde toch alvast even hallo komen zeggen en er komt straks alvast een post online met swatches van de Kruidvat-grabbelbak aankopen van voor mij vakantie.
Om toch alvast een beetje te doen hier in de blogwereld die ik twee weken verwaarloosd heb. Sorry! ;-)

Hopelijk lezen jullie allemaal weer mee en comments zijn natuurlijk áltijd welkom! :)

Liefs, Jorna

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Welkom terug. Liefs, xxxx

Jorna zei

Thanks! :)

Myrna zei

Welkom terug! Hoop dat je een hele leuke vakantie hebt gehad!

xibalba zei

Welkom terug :)

Jorna zei

Dankjewel chicks! :) Vakantie was leuk, natuurlijk. Maar wel véél te kort. :(