zaterdag 14 augustus 2010

Tip: The Body Shop 'Vitamine E Face Mist'

Photobucket

Sinds ongeveer twee maanden gebruik ik de Vitamine E Face Mist van The Body Shop. Ik gebruik hem vooral om mijn make-up te 'setten' wanneer ik concealer, foundation, poeder, bronzer en blush opgebracht heb.
De Face Mist is i-de-aal om je make-up er mooi 'dewy' uit te laten zien. In plaats van een make-up laagje op je huid, smelt de Face Mist de make-up met je huid samen. Het ziet er zo mooi en natuurlijk uit!
Ik heb nog nooit eerder een setting spray gebruikt, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. But this one does the trick! Hij zit dan ook standaard tussen de producten die ik (bijna) elke dag gebruik!
Je kunt dit watertje ook gebruiken als opfrisser tussendoor (kan prima in je tas!) op dagen dat het warm is of wanneer je geen make-up gebruikt. Het hoeft dus niet persé in combinatie met een opgemaakt gezicht.
De spray is ook nog eens vochtinbrengend (en dus verzorgend, ook door de toegevoegde vitamine E) en is ideaal om mee te nemen wanneer je op reis bent. Er zit 100ml in het sprayflesje en die mag dus gewoon het vliegtuig in!
De face mist ruikt lichtjes naar rozen; een fijne, niet te aanwezige geur. Wanneer je de spray gebruikt als fixingspray voor je make-up, denk er dan om dat je de spray even laat 'opdrogen' voordat je je oogschaduw aanbrengt (ik wapper altijd even met mijn handen voor m'n gezicht (...)).

De Vitamine E Face Mist van The Body Shop kost €11,00 en zit in de vaste lijn. Niet heel goedkoop maar opzich, qua kwaliteit, een prima prijs voor dit fijne product, dat geschikt is voor elk huidtype.
Ik zou hem in elk geval opnieuw kopen wanneer hij op is. Absoluut een tip dus!!

Geen opmerkingen: