zondag 12 september 2010

Lanvin for H&M 2010

Photobucket
H&M heeft weer een invloedrijk modelabel gestrikt voor een jaarlijkse samenwerking. Dit keer is het de beurt aan Lanvin. H&M heeft de samenwerking op 2 september onthuld.
De collectie, die vanaf 23 november in ongeveer 200 H&M winkels (wereldwijd) zal hangen, is ontworpen door Alber Elbaz (artistiek directeur van Lanvin) en Lucas Ossendrijver.

De collectie zal bestaan uit een dames- en een herenlijn en zal pas op 2 november aan de wereld getoond worden, pas 3 weekjes voordat de 'Lanvin for H&M' LE in de winkels hangt. Het gerucht gaat al dat dit één van de meest spraakmakende lanceringen van 2010 zal gaan worden.
Hoe de collectie zal worden getoond is anders dan anders: Op 2 november gaat er een speciale film in première die de collectie toont en voor iedereen online te zien zal zijn op de website van H&M.
Houd de site dus goed in de gaten!

Er is al wel een teaser opgedoken op YouTube, die ik jullie toch niet wilde onthouden!


Zijn jullie ook zo benieuwd naar de collectie?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zeker. Ik kan niet wachten. Liefs, xxxxx

Anoniem zei

Yaa hier heb ik een tijdje geleden ook aandacht aan besteed =) Ik ben wel nieuwschierig, ookal ben ik niet zo'n grote lanvin fan ! (wat klinkt dat leuk zeg.)

Ik ben trouwens je nieuwste volger =) x

Jorna zei

Ik ben heel benieuwd naar de ontwerpen! Ben ook geen fan van alles wat Lanvin heet.

@Sam; Haha wat leuk! Dank je wel!