zondag 12 september 2010

Tip: Got2B 'Uitgestreken' Protective Straightening spray

Photobucket

Toen ik gisteren mijn (pluizige...) haar met de steiltang heb aangevallen heb ik direct een nieuw product getest; de Got2B 'Uitgestreken' protective straightening spray (200ml).
Deze kocht ik, samen met twee bussen haarlak van Got2B bij de Op=Op; 3 producten van Got2B voor maar €5,00! Ik had dit merk al vaak zien staan in de drogisterijen, wanneer ik weer zocht naar een nieuwe haarlak. Ik skipte het alleen steeds omdat ik een euro of zes en een half niet wil betalen voor één bus haarlak. Dit was een mooie kans om toch eens kennis te maken met het merk.
Ook kocht ik deze straightening spray. Ik ben altijd op zoek naar producten die mijn haar wél glad maken en dat beloofd deze spray zeker, naast het beschermen van je haar tegen de hitte van de steiltang en föhn (tot 200 graden!).

Photobucket

Dit staat er achterop het gaaf vormgegeven (plantenspuitje in flitsende kleurtjes!) flesje:

'Strijk je haar glad! Straight spray voor zichtbaar glad en recht haar. De body guard met hitte bestendige ingrediënten tot 200 graden voor jouw styling met een stijltang of föhn. Langdurig resultaat met extra bescherming tegen vochtigheid.'

Toepassing:
Droog haar; Spray op afzonderlijke delen in schoon en geföhnd haar. Gebruik de steiltang voor het ultieme resultaat.
Vochtig haar: Spray gelijkmatig in schoon haar en föhn je haar droog voor het gebruik van de stijltang.

Photobucket

En dan nu het mooiste; HET WERKT ECHT!! Toen ik het op mijn droge lokken sprayde werden deze direct getemd! Daarna heb ik gestraight en dat ging prima! Mijn haar heeft, langer dan anders, de hele dag en avond perfect gesteild gezeten!
Dus bij deze een tip, deze 'Uitgestreken' protective straightening spray van Got2B!

Got2B is een merk van Schwarzkopf en is te koop in de meeste (grotere) drogisterijen en soms ook bij de voordeeldrogisten. Deze spray kost in de 'gewone' drogist €5,75.

5 opmerkingen:

Marjolein zei

Oh ik ga dan zeker even op zoek! Vind het altijd zo jammer dat je met heel veel moeite perfect gesteilde haar na een tijdje toch weer gaat pluizen :(

Jorna zei

Da's heel vervelend inderdaad. :( Dit is wel echt fijn! Zelfs vanmorgen was mijn haar nog stijl.

Anoniem zei

DIE WIL IK OOK. Dat klinkt echt goed. Bedankt voor de tip. Ik zoek hier al zo lang naar. Liefs, xxxx

Anoniem zei

Klinkt heel goed! :D

NEE KALYPSO! JE MOET SPAREN! haha.

Ik heb dit product gelukkig niet zo erg nodig omdat ik liever gewoon geen hitte voor mijn haar gebruik =)

Jorna zei

Hahaha!! :) Oh ja, Kalyso zit in de bezuinigingsmodus. ;)

Ik vind dit product écht een aanwinst! Ben benieuwd, als je 'm gevonden hebt en het mag van meneer Spaarvarken hoe hij jou bevalt, Kalypso!

@Sam; Ik fohn misschien twee keer per jaar (iets met winter en vorst..) en steilen doe ik ook misschien maar 1x per 3 maanden ofzo. 8)