zondag 5 september 2010

Review: GOSH Velvet Touch Foundation Primer

Photobucket

Ik had er al veel over gelezen; de GOSH Velvet Touch Foundation Primer. Ik vond hem echter veel te prijzig om het eens 'gewoon' te kopen en te testen.
Omdat mijn bruiloft voor de deur staat in oktober in Afrika, heb ik ervoor gekozen om de primer toch een kans te geven! Zeker omdat een bruiloft sowieso al staat voor zweten en tranen, laat staan een bruiloft in de snikhete oktoberzon in Afrika!
De Velvet Touch Foundation Primer van GOSH breng je aan na je dagcrème en voor je foundation.

Photobucket

Wat beloofd de VTFP volgens GOSH? (vrij vertaald uit het Engels)
'De kleurloze formule vult fijne lijntje en zichtbare poriën op en creëert een matte, uniek zijdezachte basis. De basis zorgt ervoor dat het aanbrengen van de foundation makkelijk en egaal verloopt. De primer wordt na de dagcrème aangebracht of direct op de schone huid. Je krijgt een unieke en egale finish wanneer je je foundation aanbrengt die er nooit droog of vlekkerig uitziet.
De primer bevat Aloe Vera en geen parfum.'


Hoe breng je de VTFP aan?
Gewoon als een dagcrème; een smeertje hier en daar en daarna goed verdelen over je hele gezicht. De primer vervangt je dagcrème niet, hij is niet verzorgend en eigenlijk gewoon een kleurloze make-up die niet 'in' je huid trekt maar er boven op ligt.. Gebruik altijd een dagcreme voordat je aan de slag gaat met make-up. Deze basis zorgt ervoor dat alles, dus ook de primer, beter zijn werk kan doen en goed kan blijven zitten.

Hoe is de substantie?
Een lichte gel die écht een 'velvet touch' aan je huid geeft! Zeer verslavend!

En, werkt 'ie?
Het eerste wat direct opvalt is het satijnen laagje op je huid en wanneer je daarover je foundation aanbrengt gaat dit a) makkelijker b) sneller en c) economischer! Je hebt gewoonweg minder foundation nodig! De primer zorgt ervoor dat je foundation makkelijker blend en egaal verdeeld!
Verder is het eindresultaat mooi flawless en dat willen we allemaal natuurlijk.
Ik heb de primer gebruikt in combinatie met poeder en TBS 'Vitamine E Face Mist'. En dan houdt mijn make-up zich heel goed!
Of hij alleen ook zo goed werkt kan ik niet zeggen, maar ik ben heel blij dat ik hem gekocht heb. Zeker een aanwinst voor mijn zomerse bruiloft!
Photobucket
De GOSH Velvet Touch Foundation Primer kost €15,99 voor 30ml product. De primer komt in een hygiënische pomp flacon, wat ik heel fijn vind. Net als dat ik de 'Velvet Touch' van dit product héél erg fijn vind.

Gebruik jij weleens een primer? Zo ja, Welke primer gebruik je?

1 opmerking:

LottedeJ zei

Leuk artikel! Deze wilde ik een tijdje geleden kopen, maar heb hem toch laten liggen. Misschien ga ik 'm alsnog halen als er weer een actie bij Gosh is!