zondag 10 oktober 2010

EOTD/FOTD; Viva Glam!!

Photobucket

Toen ik gister het artikel schreef over de Viva Glam 'GAGA' lipstick van MAC, kreeg ik direct weer zin om hem te dragen.
Ook leuk voor jullie, zo kunnen jullie zien hoe hij 'full face' staat!
Ik had gisteren wel zin in een licht make-upje en draag vrij weinig in tegenstelling tot andere dagen.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Wat heb ik gebruikt?

Gezicht:
- MAC 'Studio Sculpt Concealer' in NW20
- Bourjois 'Healthy Mix Concealer'
- Rimmel London 'Stay Matte' Pressed Powder
- MAC 'Mocha' Powder Blush

Ogen:
- MAC 'Shroom' e/s over het hele ooglid en onder de wenkbrauwen als highlighter
- Rimmel London 'Soft Kajal' potlood in 'Jet Black'
- Max Factor 'False Lash Effect' mascara (zwart)
- Pupa Eyebrow Pencil in '02' (ik heb een nieuwe wenkbrauw-inkleur-techniek!!)

Lippen:
- MAC 'Viva Glam GAGA' lipstick

Als parfum droeg ik Chanel no. 5.

Zoals je ziet; alleen maar een beetje van alles en I love the look! Vinden jullie de lipstick ook niet fris staan en mijn blauwe ogen nóg blauwer maken?

7 opmerkingen:

Myrna zei

De lipstick staat je erg goed! Vind deze look ook heel erg mooi zo met die winged eyeliner, draag dat ook heel vaak!

Jorna zei

Thanks! :) Ja ik draag ook vaak winged liner, maar wat meer subtiel als ik hier droeg. ;)

xibalba zei

Haha zo draag ik deze lipstick ook vaak, met alleen wat dikke zwarte winged eyeliner, erg mooi!

Anouk zei

die kleur lipstick zou niet echt wat voor mij zijn, maar het is wel een mooi kleurtje

Anoniem zei

Wauw, ik vind die eerste foto ook hele leuk. Je staat er heel leuk en mooi op. De look is lekker netjes en strak. Ik vind de lipstick heel mooi. Liefs, xxx

Marloes zei

De Gaga lipstick is echt mooi <3

Jorna zei

@Xibalba; Ja dan komt ie goed tot z'n recht he? Heb ik sowieso, áls ik lipstick draag, doe ik het vaak alleen met een neutrale oogschaduw (vaak 'Shroom') en dikke zwarte liner. :P

Thanks babes!