vrijdag 29 april 2011

ShoppertyShop; Kruidvat 50% korting-actie!

Photobucket

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn, de 50% korting-actie die Kruidvat momenteel houdt op alle (!!!) cosmetica van alle (!!!) merken. De actie ging gisteren van start en zal t/m zondag 1 mei duren.
Als je nog iets wilt scoren, zou ik niet te lang meer wachten. Mijn ervaring is dat de schappen snel leeg zijn. Vandaar dat ik gisteren een rondje Kruidvat deed met mijn moeder, op een overwachte vrije middag. In dit artikel wil ik graag mijn buit met jullie delen!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Zo uitgestald valt het nog best mee toch *kijkt schaapachtig*?! Haha! Ik heb me even lekker laten gaan, en wat was dat heerlijk!
Ik heb vooral veel Catrice mee naar huis genomen, uit de vernieuwde lijn. Ik had al een aantal lakjes gekocht, maar zelfs die heb ik weten aan te vullen.
Verder ook twee Sun Club palettes van Essence en twee Smokey Eyes Sets van Catrice. Een goede poeder vond ik in de Dream Matte Powder van Maybelline NY en een nieuwe mascara wilde ik ook mee naar huis. Ik koos voor de Volume Million Lashes van L'OrĂ©al Paris. Verder nam ik twee lippies mee van Catrice (een oranje-rode en een rozige), twee liquid liners (brons en zwart) van Catrice, een gelliner in een paarse tint van Essence, een blush van Catrice, en verder nog wat Essence lakjes en een GOSH-lakje.

Kortom; Ik ben wel geslaagd, dacht ik zo! ;) Jammer dat ik geen quadje heb kunnen scoren van Catrice, die waren als enige op. :( Vanmiddag nog even kijken bij een andere Kruidvat, en dan heb ik mijn voorraad dusdanig aangevuld dat ik eerst weer een poos vooruit kan. ;)

Ga jij nog wat scoren, of heb je al wat gescoort?

3 opmerkingen:

Tatjana zei

Fijne aankoopjes hoor!
Ik heb ook flink geshopt, alleen jammer dat ze hier geen Catrice schap hebben. :(

Inez zei

Leuke aankopen!
Zijn die essence sun club palletes ook van de nieuwe collectie? Want die heb ik precies niet zien liggen..

XO

Tessa zei

Zo jij bent ook goed geslaagd zeg! ik heb ook het een en ander meegenomen :)