donderdag 9 juni 2011

NOTD; China Glaze 'For Audrey'

Photobucket

Eén van mijn favoriete zomerlakjes is toch wel 'For Audrey', van China Glaze. Een kleur die inmiddels is uitgegroeit tot een klassieke China Glaze-lak, door de minty, groene en blauwe ondertonen. Hij doet denken aan een exotische cocktail op het strand, met je slippers in het zand onder een strooien-parasol. Heel fijn! Na de taupe-lak die ik de afgelopen dagen droeg, vond ik het tijd voor iets frissers, iets opvallenders. Ik koos ervoor om 'For Audrey' weer eens te lakken, dat was alweer veel te lang geleden! Kijk snel verder voor meer foto's!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
(Deze foto geeft de kleur het best weer)

'For Audrey' wordt zelfs vergeleken met de beroemde 'Nouvelle Vague' van Chanel. 'For Audrey' is in tegenstelling tot 'Nouvelle Vague' compleet creamy, waar Chanel shimmer toegevoegt heeft. De basiskleur is verder wel heel erg hetzelfde. Een fijne dupe dus! Verder lijkt de kleur van 'For Audrey' erg op de Tiffany (juwelier) blauwe kleur. Een extra drupje luxe voor je manicure dus, met Chanel en Tiffany-tinten! I love ;)!

'For Audrey' smeert fijn, droogt snel en dekt in twee laagjes. Ik draag de kleur hiet met de basecoat van Trind en een topcoat van INM.

Tip: Deze kleur staat ook heerlijk op zongebruinde voetjes!

7 opmerkingen:

Nicole zei

mooi kleurtje :)

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Wat een prachtig kleurtje.. vind hem echt lekker zomers :)

Anouk zei

Tiffany's was het eerste waar ik aan dacht toen ik dit kleurtje zag.
Ben niet de enige zo te zien. :)
Staat inderdaad wel lekker fris.

beautyforgirls zei

Prachtig lakje <3
Liefs, xxxx

Samantha zei

hele mooie kleur

Unknown zei

Je nagels mooi gelakt! (:

LottedeJ zei

Prachtige kleur! En je nagels zien er mooi uit!