zaterdag 9 juli 2011

H&M 'Raspberry Smoothie' Pore Cleansing Face Mask

Photobucket

Na aanleiding van het enthousiaste artikel dat Mascha schreef, werd ik wel erg nieuwsgierig naar dit gezichtsmasker van de H&M, het Raspberry Smoothie (frambozen smoothie) masker. Ik gebruik wel eens verzorgingsproducten van H&M (bodyscrub, body splashes), maar een masker had ik nooit eerder getest van onze Scandinavische vrienden. Ik was dus erg benieuwd, en toen ik laatst bij de H&M binnenstapte, ging dit maskertje ook vlug mee richting de kassa.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

De verpakking is simpel zoals ze altijd zijn in per-stuk-verpakte-maskers, een zakje waar genoeg masker in zit voor één applicatie. In het Raspberry Smoothie Pore Cleansing Mask zitten best veel fruitjes! Geplette frambozen, mango, abrikoos, perzik en granaatappel. Sounds good! Ik houd van fruitige producten.
Dit masker is geschikt voor de vermoeide huid. Je velletje krijgt er echt een boost van! Verstopte poren worden ontstopt en uiteindelijk houd je een zacht en fris gezicht over. Lekker, gisteren stond ik namelijk in de kroeg met 2 vriendinnen, en tsja... Mijn huid kon wel een fruitje gebruiken, zeg maar. ;)

Photobucket
De inhoud van de sachet uitgeknepen op een schoteltje (werkt easy!)

Het masker zelf is lichtrozig van kleur en heeft de substantie van een lekkere dikke creme. Ook het aanbrengen (wat ik gewoon met mijn vingers deed, op een facewashed face ;)) ging lekker makkelijk. Het masker smeert prettig uit en laat zich gemakkelijk dekkend aanbrengen. Er zit echt precies genoeg product in het zakje.

Photobucket
BOE! ;) Eerste twee foto's had ik het masker net aangebracht, bij de laatste twee ging ik het eraf halen.

Het masker droogt op! Het wordt een soort klei-masker die ook nogal snel begint met opdrogen (sneller dan ik gewendt ben van zulke maskertjes. En tsja, dan kun je niet lachen op foto's, anders barst het masker. ;) Heerlijk vind ik het altijd om mijn gezicht in alle mogelijke kronkels te vouwen wanneer het masker eraf kan. Wel boven de wasbak natuurlijk!
Het afspoelen ging wat minder makkelijk dan het aanbrengen. Ik haalde het masker er na 15 minuutjes af. Hij zat echt goed aan mijn huid gezogen! Ik heb het eraf gehaald met een washandje met lauwwarm water. Dat werkt altijd het beste, vind ik.

Toen het masker van mijn huid gespoelt was, heb ik een wattenschijfje met de Refreshing Toner van Essence over mijn huid gehaald, serum (Lancome) en dagcreme (Lancome) opgebracht. Mijn huid was lekker gekalmeert (en dat met mijn gevoelige, ingewikkelde huid!), gehydrateert, schoon, zacht én fris! Een heerlijk gevoel! Zo hoort je huid te voelen na een maskertje! Babyzacht en schoon! Heerlijkkk! <3

Het Raspberry Smoothie Pore Cleansing Mask kost €1,95 wat opzich best prijzig is voor een één-sachet-applicatie masker van de H&M, vind ik. But, it does the job fiiine! En daar is ook wat voor te zeggen, natuurlijk! ;)
H&M heeft verschillende maskertjes opgenomen in het assortiment. Dit is zeker niet het laatste maskertje van H&M wat ik op m'n toet smeer!

Smeer jij vaak een masker? Welke is je favoriet?

6 opmerkingen:

Joan zei

Klinkt als een heerlijk maskertje! Ik heb nog nooit een masker van H&M geprobeerd, toch maar eens doen. :)

Alyssa zei

Ik gebruik eigenlijk nooit maskertjes, maar deze wilde ik laatst toevallig kopen. Misschien toch een keertje uitproberen.

Unknown zei

Oeh klinkt heerlijk! Ik heb er laatst bij staan twijfelen, maar ben er toch niet voor gegaan.

Maud zei

Klinkt fijn! Haha da's zo leuk om zo'n masker op het laatst overal te laten barsten ^^

LottedeJ zei

Haha die foto's zijn leuk :) Dit masker klinkt wel heel fijn!

beautyforgirls zei

Hij lijkt mij heerlijk, ik ga deze ook nog eens proberen.
Liefs, xxx