vrijdag 29 juli 2011

Sleek iDivine palette in 'Monaco' (Mediterranean LE)

Photobucket

Zo heb je er geen, en zo heb je er drie! Vandaag deel twee van de Sleek Makeup palettes die ik afgelopen dinsdag op de deurmat vond. Het 'Monaco'-palette stond door zijn mediterrane uiterlijk ook al een poosje op de wishlist. Prachtige flashy kleuren, maar ook rustige tinten vind je in dit prachtige limited edition oogschaduw palette. Je waant je in mediterraanse sferen wanneer je dit palette open klapt! Lees snel verder voor meer foto's, swatches en mijn bevindingen!

Photobucket

Photobucket

Ook dit mooie matzwarte palette zat in een kleurig versierd doosje. Op de achterkant van het palette zelf, vind je weer de naam. Ik vind dat altijd handig! Ik kijk standaard achterop palettes in de hoop daar een naamsticker aan te treffen. ;) Ik vind het vooral handig omdat ik nu 3 Sleek palettes heb. Eén blik en je hebt 't palette te pakken waar je naar op zoek was.

Photobucket

Ook dit palette is weer voorzien van een namen-folie'tje. Écht een pluspunt dat alle oogschaduwkleurtjes in het palette een eigen naam hebben (en ook nog namen die geweldig bij de tinten passen!). In dit palette zitten cooral mooie zand en bruintinten, blauwtinten en kleurtjes die het mediterrane gevoel nog even extra kracht bijzetten. I love! Zo tover je gemakkelijk een neutrale look met een twist op je ogen, of je gaat voor een zeeblauwe look met een bijvoorbeeld kiwi-lijntje, ook een sunset-look tover je zo uit dit palette op je ogen! Genoeg mogelijkheden dus voor kleurrijke of wat rustigere looks. Lekker veelzijdig!

Photobucket

Photobucket
Van l-r, rij 1: Bamboo, Aquamarine, Midnight Garden
Van l-r, rij 2: Summer Breeze, Sand Walker, Kiwi Zest

Photobucket
Van l-r, rij 1: Sunset, Washed Ashore, Magenta Madness
Van l-r, rij 2: Lotus Flower, Humming Bird, Moors Treasure

De kleurtjes uit het Monaco-palette zijn ook weer lekker gemixt qua finish; matte en shimmery zijn allebei goed vertegenwoordigt. En zo worden al die veelzijdige looks die je met dit palette op je ogen tovert nóg veelzijdiger! Op naar de swatches:

Photobucket
Kiwi Zest, Bamboo, Summer Breeze, Aquamarine, Sand Walker, Midnight Garden

Photobucket
Sunset, Lotus Flower, Washed Ashore, Humming Bird, Magenta Madness, Moors Treasure

Prrrrrrr! De matte kleurtjes hebben lekker veel pigment, en de shimmery kleuren zijn zowaar nog sterker voorzien in pigmentatie! I LOVE!!
Wanneer je op zoek bent naar betaalbare oogschaduwpalettes met 12 kleurtjes waarmee je echte alle kanten uitkunt, dan is Sleek je vriend, daar ben ik al wel achter. ;)
Wederom een dikke 'Sleek shoots and scores!', wat mij betreft. Heerlijke, butterlike, oogschaduws met tonnen pigment. Precies wat je wilt in een oogschaduw, believe me!

Sleek Makeup is o.a. verkrijgbaar bij Boozyshop.nl, AliceJoHavesentials.nl en Enchantra.nl. Ik bestelde mijn producten bij Alice & Jo Havesentials, en dat was prima qua snelheid, verpakking en verzending. Ik betaalde voor het iDivine oogschaduwpalette €7,25.
Waneer je ook iets uit de Mediterranean collectie op het oog hebt, zou ik snel zijn. De collectie is zéér gewilt en maar tijdelijk verkrijgbaar (en hij is al een poosje te koop)!

Is dit een palette dat jij veel zou gebruiken? Wat voor look zou je ermee maken?

P.s. As you can tell heb ik IntenseDebate er maar weer afgehaald. Hij deed het niet naar behoren, en daar stoor ik me dan aan (hij mixte verschillende reacties bij andere artikelen. Let's enjoy BloggerComments again... :\

3 opmerkingen:

Nicole zei

vind de kleurtjes heel mooi, maar het zijn helaas geen kleurtjes die goed bij mijn huid/haar/ogen staan.

Samantha zei

hele mooie kleurtjes ik heb de acid en oh so special vind de sleek palette helemaal top

Anoniem zei

Ja deze is wel een van favorieten op dit moment, echt mooi he! Alice and Jo´s is mijn favoriete webwinkel voor Sleek.