donderdag 19 april 2012

Chanel 'Chance Eau Fraiche' EDT

Photobucket

 Sinds ik vorig jaar een testertje in mijn handen kreeg van Chanel 'Chance Eau Fraiche' kreeg ik de geur niet meer uit mijn hoofd... Het enige wat me weerhield om naar de winkel te rennen was het prijskaartje. Tsja, het is en blijft Chanel. ;) Mijn moeder droeg altijd Chanel No 5, en had later ook Coco Chanel. Heerlijk! Chanel is denk ik wel mijn lievelingsmerk qua luxe producten. Als ik het logo ergens op zie staan, begin ik al spontaan te kwijlen. ;)
Laatst besloot ik dan eindelijk mijn eerste eigen Chanel-geur te kopen! Het werd dus Chance, in de 'Eau Fraiche'-versie, een frisse maar toch vrouwelijke geur. Hmmmm! Lees snel verder!
 
 
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Chanel's 'Chance' parfum staat in verschillende versies in de schappen. De originele geur werd in 2003 op de markt gebracht en werd gecreëerd door Chanel's huisparfumeur Jacques Polge. Naast de originele geur is er ook een 'Eau Tendre' en deze 'Eau Fraiche' variant van de geur. Deze versies zijn net een tikje anders dan het origineel, maar je kunt de 'gewone Chance' er wel in terug vinden. De flacons zijn ook hetzelfde, alleen zijn er andere kleuren gebruikt (voor het geurwater en voor de letters). Chance Eau Fraiche is in 2007 op de markt gebracht.

Dit wordt er over Chance Eau Fraiche geschreven:
Chance Eau Fraiche heeft de basis van de originele Chance maar extra toevoegingen van bloemige ingrediënten. De ingrediënten van Chance Eau Fraiche zijn onder andere : cederhout, citrus, patchoeli, roze peper, hyacint, jasmijn, teakhout, iris, amber en witte musk. Deze nieuwe variant van Chance is voor de fans en nieuwe fans een echte aanrader."

Dat klinkt goed toch? Een jonge, frisse maar toch vrouwelijke én typische Chanel-geur. Hmmmm!! ^^
 
 
Photobucket

Photobucket

Ik kocht een flacon met 50ml Eau de Toilette. Ik betaalde daar €67,00 voor, wat natuurlijk geen kattenzeik is... Maar goed, het is geen standaard geurtje én het is natuurlijk Chanel. Een merk wat bekend staat om haar signature parfums. De flacon is verder simpel vormgegeven, maar wel op een mooie, strakke en typische Chanel-manier. Pretty! Hij valt absoluut op tussen mijn andere parfums. En ondanks dat ik een EDT kocht, blijft de geur lang hangen! I absolutley love it! Dit is trouwens ook echt een geur die je altijd kunt dragen, overdag, naar school, naar je werk, tijdens het stappen... Hij past overal bij! Oftewel; Ik ben érg blij dat ik Chance Eau Fraiche ein-de-lijk ik mn bezit heb, haha. ;)

Wat is jouw favoriete Chanel geur?

3 opmerkingen:

Nicole zei

Hij is idd erg lekker! Staat dan ook al even op mijn wishlist, toch dnek ik dat het not wel even duurt voordat ik hem ook echt koop.

Jorna zei

Hahaha, ik ken het gevoel. ;) Hij heeft bij mij ietsje minder dan een jaar op de wishlist gestaan, maar ik kon nu niet meer wachten. :P Hijs zo lekker!

Unknown zei

Ik heb nog geen geuren van chanel geroken, maar deze lijkt me wel erg lekker..