woensdag 25 april 2012

Mijn The Body Shop Body Butters!

Photobucket

Wat had ik altijd een hekel aan het smeren van bodylotions na het douchen. Ik deed het dan ook gewoon niet! Toen ik in Londen, 2,5jaar terug, twee mini Body Butters van The Body Shop uit de kerstcollectie op de kop tikte, was ik om! Wat een HEERLIJK goedje is dit! Je hebt al vaker over verschillende boters van TBS kunnen lezen, hier op Fabulously-Beautiful, maar vandaag deel ik, met schaamrood op m'n kaken, mijn collectie Body Butters van The Body Shop! Kijk je mee?


Photobucket
Al m'n butters samen op een berg

Photobucket
Fruity full size Body Butters: Pink Grapefruit, Sweet Lemon, Peach, Strawberry, Blueberry & Passion Fruit

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Non-fruity full size butters; Moringa en Spiced Vanilla (KerstLE 2010)

Photobucket
Mini-size butters; Chocomania 2x, Cranberry Joy (Kerst LE 2011), Candied Ginger (Kerst LE 2011), Spiced Vanilla (Kerst LE 2011, deze is 2 jaren achter elkaar uitgebracht)

Photobucket

Wanneer je de butters hygiënisch gebruikt, gaan ze best lang mee en kunnen ze ook gewoon gebruikt worden nadat ze zogenaamd 'over datum' zouden zijn. Mijn ervaring daarmee is, is dat je het ziet en ruikt wanneerde butters van TBS niet meer goed zijn. Dat heb ik eens meegemaakt, en die gaan ook rechtstreeks de prullenbak in! Ik gebruik alle butters, maar niet allemaal even vaak. Tuurlijk heb ik ook mijn voorkeuren binnen de stash. Het ligt er net aan of ik fris, zoet, zwoel of fruity wil ruiken. De butter die ik smeer hangt af van mijn humeur, bestemming (stappen of bed, haha) en waar ik op dat moment zin in heb!
Dit zijn alle butters die ik in Nederland heb. Ik heb nog een mini-butter van Love Etc. in Gambia liggen, maar daar gebruik ik liever bodymists dan butters/creams/lotions.
Alle boters zijn heeeeerlijk voor je huid! Een cadeautje! Manlief is gek op de Peachy en Strawberry en verdween met 2 die laatstgenoemden in z'n koffer naar Afrika. ;) Peach is alleen in de sale verkrijgbaar. Dus hij baalde al, haha! Nu moet ik noodgedwongen de TBS-sales in de smiezen houden. Risky busines... ;)

Welke bodybutters/cream/lotions zijn favoriet bij jouw? Welk merk en wat voor soort geuren vind je lekker?

9 opmerkingen:

Vera zei

ohh, ik ben zo jaloers op jouw body butter stash! Ik heb nog geen één body butter van The Body Shop, maar krijg binnenkort een mini binnen van de shea body butter. Heb sinds kort een love your body kaart, dus een full size zit er zeker ook nog wel aan te komen ;)

Jorna zei

Lekker! Ik weet zeker dat, waneer je er één keer aan begint, verslaafd raakt! Hahaha. Ik zag het bij mezelf en even later bij mn man ;).

Unknown zei

Je hebt er best veel! Ik heb er eentje met acai en die is ook erg lekker!

Nicole zei

Love the bodyshop body butters! die geuren zijn ook echt zo lekker <3 Mijn favoriet op dit moment is toch wel de blueberry en eigenlijk ook wel mijn pas gekochte shea mini. :)

Lotte zei

Erg leuk om te zien! Ik ben niet zo'n fan van de geuren van TBS..

Mariel zei

Wow je hebt er veel haha!

Josephine zei

WOW, dat zijn er veel! *kijkt naar mijn 2 body butter* :P

Bo zei

Wauw op sommige geurtjes ben ik echt jaloehoeeers!

Anoniem zei

Weet je of de peach body butter nog verkrijgbaar is??