zaterdag 27 november 2010

The Body Shop 'Spiced Vanilla' Body Butter

Photobucket

Sinds een jaar ben ik verknocht aan de Body Butters van The Body Shop. Vorig jaar, rond kerst, kocht ik mijn eerste twee (mini) varianten uit de kerstcollectie.
 Ik was en ben nog steeds helemaal fan van de Vanilla & Nutmeg bb die ik toen kocht. Helaas zijn de restjes daarvan nu aan het vergaan (binnenkort schrijf ik een 'Opgegaan' artikel, waar deze in voor komt), en moest ik opzoek naar een substitute; de Spiced Vanilla bb uit de kerstcollectie van dit jaar, leek me een goede vervanger!
Ik kocht hem gisteren op Schiphol, toen ik samen met mijn paps, mijn moeder op het vliegtuig naar Afrika zette (voor minstens een half jaar). Vandaar dat ik gisteren niet gepost heb, heen én weer naar Schiphol kost ons al 2,5uur (zonder pauzes). Ik was dus kapot!
Wel moést ik even bij The Body Shop langs, aldaar. Ik kocht de full size versie van de Spiced Vanilla bb. Ik had dit jaar zo'n spijt dat ik geen full size gekocht heb van Vanilla &Nutmeg...

Photobucket
Samen met de Spiced Vanilla showergel-sample die ik erbij kreeg

Photobucket
Mooie kerst-verpakking

Photobucket

Wat zijn de beloftes volgens The Body Shop?
- De Body Butter zou de huid hydrateren
- Hij maakt je huid zacht en glad.

De geur is in elk geval to die for! Ik ben opnieuw verliefd geworden op een pittige vanille body butter!

Ingredienten?
Er zit weer een berg aan fijne ingredienten in deze boter, o.a. Shea butter, soja olie, cocoa boter, Braziliaanse noten olie en sesam olie. Genoeg ingredienten voor een fijne, gehydrateerde huid dus!

First Opinion:
Ik kan alvast vertellen dat de BB zijn beloftes meer dan waar maakt! De boter is heerlijk romig en heeft een heeeeeele fijne geur! <3 Hij trekt snel in, maakt je huidje écht babyzacht en je huid voelt lekker gevoed aan.
De fijne geur blijft lekker lang hangen en dat vind ik zelf altijd zo heerlijk aan de BB's van TBS. En de geur van pittige vanille geeft je een instant-warm gevoel. Heerlijk voor deze winter dus!

Swatches:

Photobucket

Photobucket
Uitgesmeerd

Photobucket
Helemaal geblend

Photobucket
Douchegel sample

Photobucket
Swatch douchegel

De Spiced Vanilla Body Butter (200ml) kost €17,00 (twee voor €25,00) en is limited verkrijgbaar. Er zijn nog twee andere geuren (cranberry & sinaasappel) verkrijgbaar in de Kerstcollectie van The Body Shop.
Ook verkrijgbaar in de nieuwe Nederlandse webshop: http://www.thebodyshop.nl/!

Heb jij al kennis gemaakt met de nieuwe Kerstcollectie (verzorging / cosmetica) van TBS?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Klinkt heerlijk!

Maar is je moeder dan wel aanwezig op je bruiloft? :)

Jorna zei

Ik ben afgelopen oktober getrouwd en daar was ze bij ja. ;)

Anoniem zei

Klinkt echt heerlijk.

Ik ben evrliefd op de body butter.
Liefs, xxxx

Jorna zei

Hij is inderdaad delicious! Gisteren weer gebruikt, love it!
Hij is zoeter dan de Vanilla & Nutmeg bb, van vorig jaar.

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Aaah, hij lijkt me echt héérlijk ♥ Ik moet echt snél eens naar de Body Shop.

Mitchin zei

Oh, ik als vanille-fan zit al te kwijlen =)) Als ik weer ga vliegen zal ik het zeker ff checken =))

Jorna zei

Hij is wel limited he, ladies! ;)

(...Én zooo lekker!! ;))