woensdag 9 februari 2011

Review; The Body Shop 'Pink Grapefruit' shower gel

Photobucket

Ik schreef er al over in het Favorieten van Januari-artikel, de Pink Grapefruit douchegel van The Body Shop.Ik schreef toen ook al dat ik over het algemeen een haat/liefde-relatie heb met grapefruits, maar dat dat sinds ik deze douchegel kocht vooral veranderd is in véél liefde. Met de nadruk op veel, dus! ;)

Toen ik weer op Schiphol was, afgelopen vrijdag om manlief weer weg te brengen, kwam ik langs de Body Shop. Ik moest nog even een cadeautje kopen voor een vriendin (heb haar een Sweet Lemon-cadeauset gekocht), en vroeg toen naar de Body Butter van deze Pink Grapefruit-lijn. 'Nee, helaas. De Pink Grapefruit-lijn gaat er helemaal uit.' Yoooooh wááááááát?!?! Voor de andere PG-addicts; Snél inslaan dus!

Photobucket

Photobucket

Mijn variant bevat 400ml maar er zijn nu nog vooral Jumbo-varianten van 750ml voor €9,00 te koop van deze heerlijke geur. De geur is écht mouth-watering! Hij ruikt naar vers gesneden grapefruits. Echt zo lekker fruitig! Niet naar chemische grapfruits, nee... Naar échte grapefruits! I love it! Ik heb zelfs wat van deze fles in de keuken zeeppomp gedaan, haha.

Wanneer ik binnenkort nog bij The Body Shop kom, ga ik een Jumbo-variant ophalen, just in case, haha.
Als je onder de douche stapt met deze zeepvrije douchegel, ruik je zelf (én je badkamer :D) ook heerlijk fris naar grapefruits! Je hebt maar een beetje product nodig om je hele lijf te wassen. En dat scheelt wel bij bijna gediscontinuede items... ;)
Je kunt ook een beetje douchegel in een douche-puff doen; brings lots of foam! Ook zonder douche-puff schuimt deze douchegel al lekker. Ik vind dat zelf altijd fijner dan een milky doucheproduct.

Photobucket
It's pink! <3

Ik kan niks anders zeggen als; Heb je 'm nog niet getest? Of ben je al lang fan? Ren naar de winkel voordat de Pink Grapefruit-lijn niet meer te krijgen is!! Ik vind hem écht verrukkelijk, en dat had ik in eerste instantie niet verwacht...!

Ik werd eerder al, ook zo onverwacht, verliefd op de 'Sweet Lemon'-lijn van The Body Shop (klik hier voor de douchegel, en klik hier voor de body butter uit deze lijn).

De Pink Grapefruit-producten zijn te koop bij de filialen van The Body Shop. Ik betaalde voor deze 400ml fles €5,00 in de sale. De Jumbo-variant (pompflacon) bevat 750ml en kost €9,00.

Wat vind jij van de geur van grapefruits?
Zou je een douchegel gebruiken met die geur?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat heerlijk. Ik heb ook zoiets uit die lijn. Heerlijk ruikt dat.
Liefs, xxx

Jorna zei

Zoiets? ;) Hij is echt fijn! Ook fijn tegen ui- en knoflook-vingers, heb ik ontdekt! Ha! Keuken-musthave voor mij!