zaterdag 11 juni 2011

EOTD/FOTD; Bare feet in the grass

Photobucket

De meeste dagen in de week, wanneer ik make-up draag, gaan er aardetinten op mijn oogleden. Af en toe heb ik een uitspatting, en dan komt er wat kleur op mijn ooglid. Of felle, knallende, kleuren, of mooie rustige kleuren. Ik ging afgelopen week voor een groene look met mijn baked-duo van The Body Shop (die al veel te lang onaangeraakt in mijn stash ligt te verstoffen). Verder was dit ook een mooie kans om mijn 'I Love NYC'-gelliner van Essence eens te gebruiken. Kijk je mee naar de look die ik maakte?

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Full face shot:
Photobucket

Ik ben heel blij met de warme look die het uiteindelijk geworden is! Ik heb de groene oogschaduw van TBS gecombineert met MAC Shroom e/s als highlighter boven mijn ogen en in mijn binnenste ooghoeken. Op mijn wangen prijkt 'Pearlescent Pink' blush van Wet 'n Wild, met een beetje MAC MSF in 'Soft and Gentle'. Op mijn lippen draag ik een laagje MAC Viva Glam Gaga 2 lipstick, met daaroverheen NARS 'Orgasm' lipgloss. Ik vind een peachy warme blush bij groene ogen altijd mooi, helemaal in combinatie met een shiny nude lip. Really love how it turned out! De gelliner is van Essence in de groene, 'I Love NYC'-kleur. De basisproducten (foundation, concealer, poeder e.d.) zijn net als anders.
Ik moet dit oogschaduw-duo van TBS zeker vaker uit mijn stash opduikelen!

Dragen jullie vaak groene oogschaduw? En combineer je je linerkleur wel eens met je oogschaduw?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel mooie look!

LottedeJ zei

Erg mooi! Die gelliner van Essence is erg mooi trouwens. Deze kleuren staan je goed!

Joan zei

Erg mooi! Die look staat ook mooi bij de kleur van je ogen. :)

Unknown zei

Staat je goed zeg!

Nicole zei

mooi!
ik draag bijna alleen maar "bruin" tinten oogschaduw..