vrijdag 10 september 2010

'Last Months Favourites' Augustus 2010

Deze maand een 'Last Months Favourites' in plaats van een 'This Months Favourites'. Een beetje verlaat dus, komt door mijn vakantie aan het einde van augustus. Kijk mee naar de aankopen van augustus waar ik absoluut fan van geworden ben.

Photobucket

Veel MAC deze keer. Nou heb ik vorige maand ook wel extreem veel spulletjes gekocht bij de MAC counter in Groningen. En ik ben nog steeds zo blij met de poedertjes en glossjes die ik er kocht!

MAC:
Mineralize Blush in 'Gleeful' (komt z.s.m. een artikel over!)

En van Pupa kocht ik vorige maand de 'Luminys Baked Bronzing Powder', die ik sindsdien élke dag heb gebruikt! Ben er helemaal verliefd op, haha.
Over elk item, op de MAC 'Gleeful' Mineralize Blush na, heb ik al iets geschreven en swatches van gemaakt. Klik op de producten om naar het bijbehorende artikel te gaan.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mac, Mac, Mac. Zeker een favo. Die kan en mocht niet ontbreken. Liefs, xxxx

Anouk zei

Als ik iets van Mac zou hebben zou ik er ook zeker verliefd op zijn ;)

Jorna zei

Haha, ja MAC mocht niet ontbreken in dit rijtje! Ik kom niet zo vaak in Groningen dus opzich heb ik een BERG MAC gekocht, afgelopen maand. I'm addicted... *blush*