vrijdag 31 december 2010

Mijn favorieten van 2010!

Photobucket

Ik heb dit jaar producten gekozen waar ik écht fan van geworden ben. Geen bergen producten, want er zijn er altijd maar een paar die er echt voor je uitspringen. Voor mij, althans!
De producten kroon in bij deze tot Favorieten van 2010.

Photobucket

En daar zijn ze dan! :) Het leek me mooi mijn favo's met jullie te delen op de allerlaatse dag van 2010.
Laten we ze even bijlangs lopen, stuk voor stuk. Dat verdienen favorieten!

Photobucket

- Les Tissages De Chanel, Blush Duo Tweed Effect in '17 Tweed Fuchsia' uit de Les Tentations De Chanel Kerstcollectie van dit jaar.
Voor het eerst in mijn leven legde ik vrolijk €38,50 op de toonbank voor een blush. Máár! Wel een limited edition van Chanel!
Ik ben zo blij met dit prachtige poedertje! Hij tovert keer op keer een rozige kleur op mijn wangen met een lichte gouden shimmer erdoor. Love it!


Photobucket

- MAC Viva Glam 'GAGA' lustre lipstick
Oké, oké. Een beetje saai begint het inmiddels wel te worden. Mijn liefsssste lipstick, eigenlijk allertijden, maar vooruit, van 2010. De MAC Viva Glam 'GAGA' lipstick!
Ik blijf hem gebruiken en het leuke is dat 'ie bijna overal bij past! Ik draag hem bij smokey eyes, koele ooglooks, nude looks. Ik heb inmiddels mijn tweede stiftje, niet omdat stiftje 1 al op was, maar omdat stiftje 1 zoekgeraakt is bij een kofferinspectie in Afrika, op het vliegveld. Ik ben benieuwd hoe happy de vinder is geweest, haha.


Photobucket

- MAC 'Devilishly Stylish' lipglass (Venomous Villains LE, rechts op de foto)
Een prachtige limited edition gloss! Ik ben echt verliefd geworden op deze mooie champagnekleurige lipglass van MAC. Hij staat vooral mooi bij smokey eyes, hij zorgt dan voor een goed balans. Ik blijf deze gloss maar pakken, can't help it! Haha.


- Pupa Eyebrow Pencil in 02
Dit potlood kocht ik in de zomer, toen ik voor het eerst mijn wenkbrauwen had laten doen bij de drogist. Ik wilde graag een goed wenkbrauwpotlood, want mijn wenkbrauwen zijn nogal bleekjes van zichzelf. Als ik ze niet bijkleur, vallen ze helemaal weg. Ik ben fan van dit potloodje! Er zit ook een handig kam-borsteltje op de achterkant van het potlood. Ideaal!

Photobucket

- Catrice Eyebrow Set
Ook een absolute topper, dit duo-poeder. Ook dit begint een beetje saai te worden, natuurlijk. :P Het lichtste poedertje gebruik ik, sinds ik de set heb, bijna dagelijks. Inmiddels wissel ik de poeder weer af met het Pupa potloodje, hehe.

- MAC 'True Romantic' Beauty Powder Blush
Deze blush kocht ik volgens mij vorig jaar, online. Maar draag hem de laatste weken weer volop! Het schijnt óf een limited edition blush of een gediscontinued poedertje te zijn. Jammerdepammer! Wanneer je online zoekt, is hij vast nog te vinden.
Deze kleur staat op het moment prachtig op mijn witte wintersnoet. <3


Photobucket

- MAC Iridescent Pressed Powder in 'Belightful'
Sinds men altijd maar raved over de MSF's van MAC, vind ik de Iridescent Pressed Powders nogal onderschat. Een prachtig glanzend poedertje met lieve gouden shimmertjes. Mijn perfecte highlighting poeder! Swatch ze voor de gein eens als je bij MAC bent. You'll be amazed!


Photobucket

- Pupa Luminys Baked Bronzer in Terracotta uit de Sunset Glam LE
50% korting, stond erop. HA! Ik nam snel het laatste exemplaar van deze Pupa bronzer mee. Eerst moest ik wennen aan de donkere kleur (ik gebruikte altijd een matte lichte kleur van Essence), maar nu gebruik ik deze bronzer élke dag! <3 I love it! Hij zorgt voor een subtiele sunkissed look met kleine shimmertjes. Ik hou evan!



Photobucket
- Smith's Rosebud Salve Original
Mijn favoriete lipbalm! Er zit een heel verhaal aan het 'Hoe Jorna Verslaafd Raakte Aan Rosebud', en dat kun je dan weer lezen in het artikel over dit product. Dus mocht je nieuwsgierig zijn... ;)
Ik ben inmiddels hard op weg om mijn tweede tinnetje Rosebud op te krijgen.

- Ey'lure wimperlijm
Eindelijk kan ook ik nepwimpers plakken! Whoeehoee! Het bleek niet aan mij te liggen, maar aan mijn lijm. :) Voor een euro of 5/6 kocht ik de Lash Adhensive van Ey'lure, en dat werkt prrrrima! Echt een tip. De lijm is wit, maar droogt transparant op.

- Rimmel London Stay Matte Pressed Powder
Ook al zo'n saai product die altijd in FOTDs voorbij komt, de Stay Matte poeder van Rimmel in '005 Silky Beige'. De perfecte poeder voor mij, op dit moment. Ik ben inmiddels bezig aan mijn tweede exemplaar. Hij bevalt heel goed! Als deze poeder op is, wil ik weer eens een andere testen, denk aan een minerale van Bourjois. Die ruikt zo lekker!


Zo, en dat waren ze alweer! Ik heb er bewust voor gekozen niet ook nog een favoriete douchegel, nagellak en verzorgingsproducten als favoriet te kiezen. Dit wisselt zo vaak bij mij, dat het bijna niet te doen is een favoriet te kiezen.

Wat zijn jouw favoriete producten van 2010?

3 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Mooie favorieten! Belightful heb ik vandaag toevallig ook op, blijft prachtig hè!

Anoniem zei

MAC is als merk alleen al een favoriet. Ik heb als favo toch mijn make-up palettes. Hihi.
Liefs, xxx

Jorna zei

@Kalypso; Hoe bedoel je, MAC? Voor jou, offe? Maar MAC is inderdaad favoriet, hier ook.

@PU; Inderdaad! Hij is prachtig!!