maandag 13 juni 2011

In the spotlight; Do you remember?

Photobucket

Wanneer je een blog hebt zul je altijd zien dat sommige artikelen populairder zijn en enthousiaster worden ontvanger door de bezoekers dan andere artikelen. Of artikelen die al zo oud zijn dat je ze bijna zou vergeten. Inmiddels ben ik al bijna een jaar (!) enthousiast aan het bloggen, hier op Fabulously Beautiful, en ik heb het nog steeds naar mijn zin. Omdat ik al bijna een jaar bezig ben, leek het me leuk de ondergesneeuwde artikelen eens even (weer) in de spotlight te zetten. Gewoon, omdat die producten het verdienen!
Ik ben in altijd ontzettend dankbaar voor de reacties, feedback en tips die jullie mij geven. Echt; thanks! Om jullie duidelijk te maken hoe blij ik precies met jullie ben, zal er binnenkort weer een winactie online komen. Stay tuned!

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

As you can tell, een beste lijst producten die stiekem wel een beetje extra aandacht verdienen. Ik vind het zelf heerlijk om op een luie zondag complete blogs door te worstelen en ook posts te lezen die men plaatste toen ze net begonnen met bloggen. Doen jullie dat wel eens, oudere artikelen van iemand lezen?

2 opmerkingen:

LottedeJ zei

Superleuk, dat je die oude artikelen in the spotlight zet. Ik kijk ook weleens hele oude artikelen (en filmpjes) van meiden die echt al heel lang aan het bloggen zijn. Zo leuk om de veranderingen en verbeteringen te zien!

beautyforgirls zei

Veel artikelen kan ik me nog wel herinneren. Leuk dat je oude artikelen weer even in de spotlight zet.
Liefs, xxxx